business image

Certified Car Care

Average Score
Overall Rating 4.6/5Overall Rating 4.6/5Overall Rating 4.6/5Overall Rating 4.6/5Overall Rating 4.6/5
4.6
(100 Reviews)
Write a Review

Score Details

Last 30 Day Trend

Inactive Business

ReScore Reviews

ReScore
Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5
Original Review
Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5
0
Total ReScores
-
ReScore Average

Business Details

Categories
Contact
(619) 448-8200

Business Hours

Mon
8:00 AM - 5:00 PM
Tue
8:00 AM - 5:00 PM
Wed
8:00 AM - 5:00 PM
Thu
8:00 AM - 5:00 PM
Fri
8:00 AM - 5:00 PM
Sat
9:00 AM - 12:00 PM
Sun
closed
* Pacific Time (Us & Canada)
11370 N Woodside Ave Santee, CA 92071
Certified Car Care's Reviews
Overall Rating 4.6/5Overall Rating 4.6/5Overall Rating 4.6/5Overall Rating 4.6/5Overall Rating 4.6/5
4.6
(100 Reviews)


WA
gravatar
WILLIAM A.
San Diego, CA
BMW 325
Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5
08/10/2013
verified customerVerified Customer
Damage to Bumper While in their Possession
Brought to Certified Car Care for gas leak. Was told it would be done same day. Came to pick car up and it was not completed after having it for 6 hours. Was given rental for the night at their expense. Rental company said insurance was not covered by garage ($30 for insurance to cover loss of revenue if car was in accident while being repaired).
Came back second day to pick up car and drove it off property and it stalled in middle of street and would not start. This was at 2pm. Let garage know I had to be at an extremely important eye appointment at 4:30. Car still not working at 3:30 and discovered it needed an "air flow meter" and will have it ready in 30 minutes. Car still not ready at 4:15 with new part.
Manager left for 60 minutes, no one around to make decision for another rental - missed appointment. Manager showed back up just before 5:30 and gave another rental at their expense. Had to pay another $30. Next day garage called said car was ready. Tried to pay for new part - car rental put a $400 hold on my credit card and said they would not release until garage paid for rental of two days.
Paid garage under $1000 for work. Started car and huge amount of smoke came out of exhaust. Went back in and manager said it was normal after working on injectors and needs to "burn off.' A week later still smoking upon start up and car running poor and leaking again. Contacted manager and was told to bring it back in but would not give ride home (I did not want rental). Contacted sister garage in another city and they said to bring it in.
Brought car to sister garage and kept it over night - left outside. Garage called and said they could not find leak (still leaking fuel) and said it needed tune-up and new hose. Smoke was due to it needing a valve job. Declined service. Went to pick-up car and was ambushed by both owners making excuses for first shop. Also said that when some work is done it causes other problems with car which is what I am experiencing. Went to car and found major damage to bumper. Went back in to report to owner. Owner came out and inspected and denied it happened while in their possession. Asked one more time of accepting responsibility for damage to bumper - owner denied again.
Will not return or recommend!
Not Recommended
Kelly B. from Certified Car Care responded on 08/12/2013 02:49 PM

Thank you for taking the time to leave this review.  I’m glad we were able to talk about your concerns and they were all addressed when we spoke at the shop. We do not have the power to change the rental companies procedure but did pay for you to use the rental for the two days we worked on your vehicle. After our conversation, I hope we were able to work out any other concerns you had. Thanks again for leaving a review.

Businesses Near You
Overall Rating 4.8/5Overall Rating 4.8/5Overall Rating 4.8/5Overall Rating 4.8/5Overall Rating 4.8/5
4.8
(1,445 Reviews)
Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5
4.9
(89 Reviews)
Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5
4.9
(1,015 Reviews)
Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5Overall Rating 0.0/5
(0 Reviews)
Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5
5.0
(22 Reviews)
Net Promoter® NPS®, NPS Prism®, and the NPS-related emoticons are registered trademarks of Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc., and Fred Reichheld. Net Promoter Score™ and Net Promoter System™ are service marks of Bain & Company, Inc., and Fred Reichheld.